۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

خطاب به دوست عزیزی که در پست قبلی نظرش را گفته بود:
در بلژیک نیم میلیون زن مسلمان زندگی میکنند که تنها سی زن از این تعداد از روبند و برقع استفاده میکنند.این سی نفر نیز به احتمال بسیار زیاد در اثر فشار و اجبار مجبور به استفاده از روبند شده اند و این خواسته قلبی خودشان نیست.بر فرض محال اینکه بستن روبند خواسته قلبی اینان باشد،آیا کسی اینها را مجبور کرده است که در بلژیک یا دیگر کشورهای غربی زندگی کنند؟آیا بهتر نیست پروانه اقامتشان در غرب را باطل کرده و در کشوری اسلامی زندگی کنند؟آیا بستن روبند جزو عقاید مذهبی و اسلامی ست یا جزو عقاید خرافی نیروهای تروریست و آدمکش قدس و طالبان و القاعده و هزارتا جک و جونور دیگه؟همچنین توجه کنید که بسیاری از دزدان و گروههای تروریستی اسلامی از این روبند و برقع استفاده میکنند و به قتل و آدمکشی و فعالیتهای تروریستی دست میزنند.آیا بلژیک حق ندارد برای تامین امنیتش چنین قانونی را تصویب کند و پوششی که ازر آن سوء استفاده می شود را ممنوع نماید؟آیا اعتقادات مسخره و عصر حجری سی نفر یا حتی سیصدمیلیون نفر از جان انسانهای دیگر باارزش تر است؟آیا همین عقب مانده های عصر حجری حاضرند به عقاید و باورهای دیگران احترام بگذارند؟نظرتان را جلب میکنم به خواندن دو نظر زیبایی که در سایت بی بی سی نوشته شده است:
«من با اين قانون مووافقم چون ما اومديم تو کيشورشون زندگی ميکنيم اونا که برای ما دعوت نامه نفرستادن بعد ما بايد با قانونيشون راه بيايم نه اين که فقط با کلمه دمکراسی هرچی که دلمون ميخواد انجام بديم اونا برای امنيت خودشون لازمه که هرکاری که دورسته انجام بدن»
«اصولا خانمهايی که به پوشيدن صورت ملزم هستند نبايد در کشورهای غربی که مرکز گناه هستند زندگی کنند. اينها بايد در محيط ساده قبيله ای در کشور خودشان زندگی کنند. بنده شخصا در کنار کسی که صورت را هم پوشانيده احساس امنيت نميکنم.»
«بشریت مخالف هر نمادی از بردگی است. همانگونه که یک انسان به بهانه آزدی نمیتواند با غل و زنجیر در انظار باشد به عنوان اینکه بردگی خود را قبول دارد، حضور مونثهای محجبه اسلامی که ابزار جنسی بودن خود را قبول دارند نیز در جامعه به خاطر بد آموزی ،به خصوص برای کودکان، و توهینی که به انسانیت میکند باید منع شودو افرادی که چنین به ابزار بودن خود معتقدند به مراکز روان درمانی هدایت شوند.»
«گذاشتن يا برداشتن برقع نه غير منطقی است، نه غير اخلاقی و نه امنيّت کسی را به خطر می اندازد. آنچه غير منطقی و نکوهيده است محروم کردن زنی چند از حقوق ابتدائی خود به اسم امنيّت ملّی است. بهانه ای که دولت ايران هم برای سرکوب مخالفان خود از آن بهره می گيرد. تشخيص خوب و بد روبنده بر عهدۀ کسی که تشخيص خود را ملاک نمی داند نيست.
آنها هم کمتر از من و تو از اين تشخيص بی بهره نيستند، چه چنانچه فلاسفه غرب بدان رسيده اند اساسا خوب تعريف واحدی ندارد.»
«همانطور كه وقتي يك خانم بلژيكي به ايران مي آيد به زور روسري و حجاب بر سر آنان ميكنند كشور هاي ديگر هم حق اعمال پوشش خود را دارند حتي اگر برهنگي باشد خانمهاي نقاب دار اگر مايلند كه حقوقشان تضعيف نشود از اروپاي تبعيضگر خارج بشن و پروانه اقامت خودشان را ابطال كنند و به كشور هاي دموكراتيكي مثل ايران افغانستان عربستان و ليبي بيان حتما بعد از 3 ماه اقامت پشيمان ميشوند و ميرن در اروپا برهنه راه ميروند از دولت هاي غربي به خاطر اين اقدام ممنونم»
«پوشش انسان باید آزاد باشد اما باید توجه داشت که کسی از مسلمانان با حجاب دعوت به عمل نیاورده که در یک کشور غربی زندگی کنند و فضای نرمال این جامعه را بشکل کشوری که خود در ان زندگی می کردند در آورند. اگر فرد اصرار بر پوشش اسلامی دارد و دوست دارد فضای اسلام را لمس کند پس با چه انگیزه ای به کشور غربی آمده زیرا در این دنیا کشورهای مسلمان زیادی هستند که ادعای انسان دوستی می کنند پس بهتر است برای زندگی به چنین کشورهایی مهاجرت کنند و بگذارند کشورها غربی در گناه خویش بسوزند.»
دلایلی هم در حمایت از حجاب و برقع نوشته شده که اصولن مبنای عقلی و دینی ندارد و صرفن بلغور کردن چرت و پرتایی هستش که پیشوایان دینی گفته اند.
اما تفاوت کار ج.ا با بلژیک:ج.ا سی میلیون زن را که هیچ علاقه ای به داشتن حجب و اینجور مزخرفات ندارند مجبور به باحجابی میکند و بی حجابی را عامل ایجاد زلزله میداند و ...
حوصله نوشتن نیست چون یکی دوتا نیست.خودتون بهتر میدونین 
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر